TiMe Is GoLd


Sunday 22 April 2012

wei aku nk keje!!

assalamualaikum....

wei ak stres nie..hahhaha...dh nk dekat sebulan ak dok umah saja ni...wei aku nk keje!!!..ak dulu diploma in bisnes study..so ad x sapa2 yg nak amik ak sbg pkerja??..huhuuh....

mmg x la kan keje dtg tanpa di cari...hahhaha.....setakat lani mak dan abah aku x bukak mulut lg la suh ak p cari kja...hmmm...hari tu dah g interview skali...interviewer tu cakap ak mmg dh dpt kerja tu...cuma diorg amek masa skit nk process permohonan aku..tp dh seminggu diorg x kol pape pon...mmg xdpt dh kot keje tu..

arghh...stress la pkir kat mna nk cr kja nie...ak igat nk wat bisnes sendiri laa....tapi dlm perancangan lg..lau abah boleh bg modal...:)   syoknyaaa...........nk buka bisnes sendiri...mmg aku minat bisnes...when we talk about bisnes,we will talk about money..then loss and profit...that is business WORLD!!

ok dh xde idea nk menaip...see you later... ^,^

No comments:

Post a Comment