TiMe Is GoLd


Tuesday 11 October 2011

CuTi SeM yG boRinGgggggggHHh.........!!

salam sumer....

jarang btoi kan aku update blog ni....xtau lah kenapa...nk kata xdak msa..berlambak masa aku...skrg ni pon dah  start cuti sem....klu org len ....yeayyy!!holiday!!..but 4 me.....owh it is smthing yg pasti mbosankan aku...!!

juz imagine la kan!! aku dok kmpg...xtau la nk wat apa kat sni...believe or  not...24 hours aku terperap dlm umah jer....xtau nk pegi mna...mber2 pon ad yg still kat tmpt blajar depa..x abis exam lg...

fmili aku lak....mmg laa ak ad big fmili..adik brdik rmai...but!!! tiap2 ari aku rasa mcm ak ni anak tunggal lam umah ni....everyday excep saturdy ang sunday,adik2 pegi sek...blik ptg....abg2 lak xdak kat sni...smua p dok kat mn depa keja kat stu la depa dok...kakak2 plak,konform laa kena dduk ngn husband..blik pon smggu skali je....hari2 yg bt ak x bosan pon bila anak2 buah ak yg cute2 tu blik kmpg....huhhuhu

nk bt ap eh...my mom n dad bosan x eh tgok muka aku je lam umah nie??hehehhee....owh..im really miss them.....my frez..my kecoh frnz kat umah sewa.....:)

No comments:

Post a Comment